قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / آموزش تلگرام / کسب درآمد از تلگرام به کمک رباتهای تلگرام
کسب درآمد از تلگرام

کسب درآمد از تلگرام به کمک رباتهای تلگرام

کسب درآمد از تلگرام به کمک رباتهای تلگرام

وقتی رباتها برای کسب درآمد از تلگرام به کمک ما می آیند!با توجه به گستردگی اپلیکیشن تلگرام امروزه تلگرام جزء یکی از محبوب ترین پیامرسانها در بین ایرانی هاست که اکثر امور مربوط به پیامرسانی در این اپلیکیشن انجام می شود.

در صورتی که مدیر یک کانال یا گروه یا سوپر گروه هستید و به کسب درآمد از تلگرام می پردازید حتما بارها نیاز به رباتهای مختلف در کانال یا گروهتان را احساس کردید.

با توجه به اپن سورس بودن تلگرام این امکان در تلگرام وجود دارد که برنامه نویسان بتوانند به کمک زبانهای برنامه نویسی به طراحی و تولید ربات ها بپردازند.

 

ربات ها چگونه کار می کنند؟

ربات ها در واقع دستورالعملهایی از پیش تعریف شده اند که برای دسترسی سریعتر به داده ها به کار می روند.هر رباتی قطعا برای انجام یک کار طراحی شده است.کارهایی که به کاربران کمک می کند بدون نیاز به جستجو و انجام یکسری کارهای تکراری بدان دست یابند.این جستجوها صرفا در خود اپلیکیشن تلگرام صورت نمی گیرد و می تواند به سرویس های دیگری مانند بانک اطلاعاتی SQL یا سایر بانکهای اطلاعاتی یا به وبسایت های اشتراک داده و فیلم مانند یوتیوب متصل شود.

شما از طریق یک ربات رباتساز به نام Botfather  که مختص تلگرام می باشد می توانید یک ربات ساده طراحی کنید.برای این منظور کافیست در بخش سرچ تلگرام عبارت Botfather را سرچ نمایید.اما این ربات ممکن است تمام نیاز شما را برای کسب و کارتان برطرف ننماید.

بنابراین اگر قصد دارید رباتهای پیشرفته تر که قابلیت دریافت و ارسال اطلاعات و همچنین گزارشگیری را داشته باشند می بایست از زبانهای برنامه نویسی که کتابخانه های تلگرام را پشتیبانی می کنند و به API تلگرام متصل می شوند استفاده نمایید.

اما آنچه در طراحی ربات باید به آن دقت نمایید این است که کلیه اعمالی که قرار است توسط کاربران صورت بگیرد به صورت اتوماتیک توسط ربات انجام شود و کاربران هیچ دخالتی برای مدیریت ربات نداشته باشند و تنها برایشان خروجی مهم باشد.برای مثال اگر یک سوپرگروه بزرگ دارید و قصد دارید ورود و خروج کاربران را گزارش بگیرید قطعا برای کاربران کاری طاقت فرسا خواهد بود با اینکه با ربات تلگرام به راحتی می توانید این مهم را انجام دهید.

همچینن اگر قصد دارید در کانال فروشگاهیتان مشتریان بتوانند به صورت اتوماتیک سفارش کالا را بدهند و همانجا هم پرداخت نمایند در اینجا ربات می تواند نقش موثری را ایفا کند و به گسترش و کیفیت تجارت شما بیافزاید.

در حال حاضر اکثر گسترش دهندگان رباتها پکیج های خیلی عالی و قوی در زمینه پرداخت آنلاین در تلگرام طراحی کرده اند که با اتصال به درگاههای پرداخت کلیه بانکهای عضو شتاب می توانند شرایط خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم نمایند.

همچنین در صورتی که یک سازمان و یا یک شرکت بزرگ هستید می توانید از رباتها برای ارتباط بهتر با مشتریان بهره ببرید.مشتریان شما می توانند کلیه مطالبات خود را از طریق رباتها پیگیری نموده و دریافت نمایند و در نهایت آنچه مدیران کانالها می بینند گزارشات مربوط به این مطالبات است.

رباتهای تلگرام همچنین می توانند باعث سهولت کارها در فضای واقعی شوند.برای مثال با طراحی یک ربات برای ارائه فیش حقوقی برای یک شرکت یا سازمان کارمندان شرکت تنها با وارد کردن ماه کاری خود در آن ربات می توانند تصویر فیش حقوقی خود را در اکانت تلگرام خود دریافت نمایند و دیگر وقت کارمندان حسابداری گرفته نخواهد شد و تمامی این جستجوهای فیش های حقوقی و پرینت آن حذف خواهد شد.

و یا با طراحی یک ربات برای ارسال رزومه جهت استخدام در شرکتهای بزرگ بخشی از امور مربوط به کارمندان کارگزینی کاهش پیدا می کند و می تواند در وقت و هزینه شرکت نیز صرفه جویی شود.

بنابراین رباتهای تلگرام می توانند تاثیر مستقیمی در جهت سهولت در کسب درآمد از تلگرام و کسب و کارهای مبتنی بر اپلیکیشن تلگرام ایجاد نمایند و فرصت بسیار عالی برای برنامه نویسان فراهم آمده تا با نیازسنجی بازار به تولید و طراحی رباتهای کارآمد بپردازند.

[ratings]

درباره ی محمد عرفانی زاده

مدرس کسب و کار آنلاین و علوم مبتنی بر دانش کامپیوتر و IT مدیر سایت بزرگ عرفانی زاده و بر این باورم تولید محتوای آموزشی در زمینه تجارت الکترونیک می تواند خیلی ارزان تر از تعرفه های موجود،در اختیار عموم قرار گیرد

مطلب پیشنهادی

آموزش کسب و کار با تلگرام

آموزش کسب درآمد با تلگرام کانال تلگرام-جلسه چهارم

اپلیکیشن تلگرام کانال سازی و متن های قدرتمند در این جلسه قصد داریم به چگونگی …

یک دیدگاه

  1. مفید بود !
    سپاس از سایت خوبتان !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *