قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کسب درآمد از اینترنت / راه های کسب درآمد از طریق اینترنت
راه های کسب درآمد از طریق اینترنت
راه های کسب درآمد از طریق اینترنت

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت زیاد است و در این مقاله قصد دارم مهمترین و کاربردی ترین آنها را خدمت شما عنوان نمایم.

به عنوان کسی که تمام درآمد و زندگی اش از طریق اینترنت تامین می شود باید عرض کنم به شخصه راههای زیادی را برای کسب درآمد در اینترنت امتحان کرده ام که شاید بعضی از آنها برایتان کمی پیچیده باشد.برای مثال من ۱۰ سال پیش از طریق سایت همراه اول کارت شارژ می خریدم که به صورت پین بود و با پرینت آنها روی یک برگه با کمی سود به مغازه دارها می فروختم و چون می توانستم در طی روز زیاد خرید کنم درآمد زیادی هم داشتم!

یا از طریق وبلاگ توانسته ام کرم خاکی بفروشم!

و امروز که در خدمت شما هستم صدها محصول فیزیکی از سخت افزار تا محصولات کشاورزی و خودرو و … را از طریق اینترنت به خصوص دیوار و شیپور و سایر سایتهای آگهی به فروش رسانده ام و به این نتیجه رسیده ام که راه برای کسب درآمد از اینترنت زیاد است و مهم این است که شما از کدام مسیر قصد دارید وارد این مقوله شوید.

در ادامه سعی کردم بهترین و مطمئن ترین راهها برای کسب درآمد از اینترنت را به شما عزیزان نشان دهم تا سریعتر و بدون اینکه بخواهید تجربه امثال من رو مجددا تجربه کنید کسب و کارتان را در اینترنت شروع کنید.

۱-مرحله اول آموزش

بل از هر چیز ابتدا بروید سراغ یاد گرفتن.یاد گرفتن شامل همه چیز می شود نه فقط استراتژی های کسب و کارهای اینترنتی بلکه شامل جزئی ترین موارد یعنی کار کردن با بخشهای مختلف گوشی همراه و یا کار کردن و یادگیری مفاهیم شبکه های اجتماعی و یا حتی نوشتن تیترهایی که باعث جذب مشتری میشوند!

۲-مرحله دوم شبکه های اجتماعی

برای شروع کار از شبکه های اجتماعی شروع کنید.مثلا یک راست نروید دنبال راه اندازی وبسایت.اول از شبکه های اجتماعی شروع کنید چرا که شبکه های اجتماعی به شما می آموزند که چگونه با کاربران اینترنت تعامل داشته باشید و سریعا به نیازها و خواسته هایشان پی ببرید.پروسه آشنایی با نیازهای کاربران سایت کمی زمانبر است اما در شبکه های اجتماعی سریعتر و ساده تر می توانید به این مسئله مهم پی ببرید و سریعتر فروشتان را آغاز نمائید.

۳-استفاده از سایتهای آگهی رایگان

یکی از بهترین گزینه ها برای کسب درآمد بعد و یا حتی قبل از شبکه های اجتماعی استفاده از سایتها و ابزارهای آگهی رایگان هستند.این ابزارها به دلیل اینکه سئوی خوبی هم در موتورهای جستجو دارند و هم توانسته اند در گوشی های اکثر کاربران ایرانی جا باز کنند می توانند گزینه مناسبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت باشند.

افراد زیادی هستند که اصلا از اینترنت و فضای کسب و کارهای اینترنتی اطلاع و سواد آنچنانی ندارند اما از طریق اپلیکیشنهای دیوار و شیپور روزانه تا ۵۰۰ هزار تومان هم در تهران و حتی شهرستانها درآمد دارند.می توان به این کار واسطه گری (دلالی در زبان عامیانه) آنلاین هم گفت.که می تواند روش عالی برای کسانی باشد که قصد دارند از طریق اینترنت و با کمترین سرمایه درآمد داشته باشند.

۴-سوار بر موجهای عرضه و تقاضاهای اینترنتی دولتی و یا غیر دولتی

برای اینکه مثال شفافی در این زمینه زده باشم می توانم همان خرید شارژ از سایت همراه اول و فروش آن در بین مغازه ها را مثال بزنم.البته این مسئله الان دیگر وجود ندارد اما با کمی جستجو می بینید که می شود باز هم از این گونه عرضه های اینترنتی استفاده کرد.امروز اگر بخواهم برای شما مثالی زده باشم می توان به خرید اینترنتی خودرو از سایتهای ایران خودرو و سایپا اشاره کنم! که اگر موفق به خرید اینترنتی شوید سود خوبی عاید شما می شود.

اگر همیشه خبرهای دولتی را دنبال کنید آن هم در زمینه فناوری و خدمات اینترنتی ممکن است بتوانید از برخی آیتم هایی که عرضه آنها فقط از طریق اینترنت می باشد سودهای خوبی بکنید و جالب است که بدانید خیلی ها از همین روشها درآمد کسب می کنند و در برخی موارد سودهای خوبی بدست می آوردند.

شاید خریداینترنتی و فروش خودرو در بازار کار خوبی به نظر نرسد و بنده به هیچ عنوان این مسئله را تایید نمی نمایم اما در شرایط کنونی سعی کنید از این ضعفهای دولتی بیشتر به فکر استفاده باشید تا اینکه دائم از وضعیت موجود شکایت کنید!

۵-ارائه خدمات و سرویس به صورت فریلنسری و از راه دور

اگر در زمینه ای متخصص هستید و یا مهارت دارید می توانید به راحتی از اینترنت درآمد داشته باشید.برای اینکار کافیست در منزل و یا محل کار یک کامپیوتر متصل به اینترنت داشته باشید و از طریق اینترنت به کسانی که به دانش و مهارت شما نیازمندند سرویس دهید.خدمات و محصولی که از این طریق می توانید ارائه بدهید دامنه گسترده ای دارد و تقریبا هر کاری می توانید در این زمنیه انجام دهید.برای مثال اگر بخواهم عرض کنم فرض می کنیم شما در مورد نگه داری حیوانات خانگی اطلاعات زیادی دارید.شما می توانید در دیوار و یا از طریق سایتهای فریلنسری اعلام کنید که این مهارت را دارید و افرادی که حیوانات خانگی دارند با پرداخت حق مشاوره از شما بخواهند تا مشکلشان را حل کنید.و شما از شهر خودتان و در اتاق خانه یتان به کسی که در شهر و استانی دیگر است مشاوره می دهید.البته باید از اینکه در ان زمینه متخصص هستید و مهارت کافی دارید مطمئن شوید تا بتوانید بازار بزرگی تشکیل دهید و از سایتهای فریلنسری و دورکاری به شبکه های اجتماعی بیایید و در آنجا به عنوان یک فریلنسر و متخصص فعالیت کنید و درآمد داشته باشید.

درباره ی محمد عرفانی زاده

مدرس کسب و کار آنلاین و علوم مبتنی بر دانش کامپیوتر و IT مدیر سایت بزرگ عرفانی زاده و بر این باورم تولید محتوای آموزشی در زمینه تجارت الکترونیک می تواند خیلی ارزان تر از تعرفه های موجود،در اختیار عموم قرار گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *