قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / آموزش اینستاگرام / آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام+دانلود کتاب رایگان
آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام
آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام+دانلود کتاب رایگان

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

در این کتاب آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام با عنوان “روشهای ثروت آفرینی با اینستاگرام”به طور کامل به شما عزیزان آموزش داده می شود که به چه صورت می توانید از این شبکه اجتماعی بزرگ که دیگر کم کم دارد جای فیسبوک را میگیرد در آمد داشته باشید.

افراد زیادی در جامعه هستند که قصد دارند از این شبکه اجتماعی کسب درآمد داشته باشند اما با این حال عده کمی موفق می شوند و دلیل آن هم این است که صرفا به ساختن یک پیج و گذاشتن غیر اصولی عکس و محتوا در اینستاگرام کفایت می کنند و توقع دارند درآمد کسب کنند ولی بعد از مدتی که هیچ خبری از خرید نشد برای همیشه آن را کنار میگذارند.

باید صادقانه به شما بگویم که به هیچ عنوان اینستاگرام به تنهایی جایی برای کسب درآمد نیست.بلکه اینستاگرام یک ابزار قوی و بزرگ برای کسب درآمد است که اگر اصولی جلو بروید به صورت کاملا رایگان می توانید قلمروی ثروت آفرینی خود را در آن تشکیل داده و فرمانروایی کنید.

خوشبختانه اینستاگرام فضای کاملا غیر وابسته به دولتها و کشورهاست و هر کسی با هر سلیقه و هر قشری از جامعه می توانند در آن رشد کرده و به درآمد برسند.

اینستاگرام در حال ورود به مراحل جدید از رشد و گسترش قرار دارد و پیش بینی میشود تا ۲۰۲۰ بخش اعظمی از جمعیت جهان را در خود داشته باشد.

الگوریتم های اینستاگرام در حال تغییر هستند و فضا را برای رقابت هر چه بهتر و عادلانه تر همچون موتورهای جستجو در حال مهیا کردن است.

همچنین تجربه کاربران اینستاگرام وارد سال پنجم خود می شود و فعالیت های تجاری در این فضا به شدت در حال گسترش است.

اما اما اما….

مسئله مهمی که در این میان وجود دارد این است که اگر قصد دارید در این ابزار رایگان و بزرگ رشد کنید و به درآمد برسید باید طبق اصول و قواعدی که برای رشد در شبکه های اجتماعی وجود دارد جلو بروید در غیر اینصورت همیشه درجا می زنید و وقت و انرژی شما هدر خواهد رفت.

من سعی کردم در این کتاب رایگان که حاصل ۱۰ سال تجربه فعالیتم در کسب و کارهای ایترنتی می باشد،به طور خلاصه و مفید به شما بگویم چگونه می توانید از اینستاگرام به یک درآمد ثابت برسید و رشد کنید و محصولات و خدمات خود را به راحتی بفروشید.

اینکه کاملا به استقلال مالی برسید و هیچگاه نگران خالی بودن عابر بانکتان نباشید چرا که در هر لحظه موتور شبکه اجتماعی شما روشن بوده و با اصول و استراتژی هایی که چیدید به درآمدهایی می رسید که شاید هیچگاه به آنها فکر هم نکردید.

این کتاب با فرمت PDF بوده که کلیه فونتهای آن برای نمایش در موبایل تنظیم شده است و به راحتی می توانید آن را در گوشی موبایلتان مطالعه نمائید.

بسیار خب پس زمان را از دست ندهید و این کتاب رایگان را همین الان بخوانید.

با آرزوی موفقیت بیشتر

درباره ی محمد عرفانی زاده

مدرس کسب و کار آنلاین و علوم مبتنی بر دانش کامپیوتر و IT مدیر سایت بزرگ عرفانی زاده و بر این باورم تولید محتوای آموزشی در زمینه تجارت الکترونیک می تواند خیلی ارزان تر از تعرفه های موجود،در اختیار عموم قرار گیرد

مطلب پیشنهادی

کسب و کار اینترنتی چیست ؟

کسب و کار اینترنتی چیست ؟ کسب و کار اینترنتی همانطور که از نامش پیداست …

13 دیدگاه

  1. بسیار عالی و ممنون از شما

  2. یوسف میرمجیدی

    سلام با تشکر از حسن نظر شما. بابت در اختیار گذاشتن مطالب مفید. چند بار اقدام به گذاشتن ایمیل و… کردم متاسفانه لینک برایم ارسال نشد متشکرم

  3. ابوالفضل

    سلام میشه این کتاب رو برای من بفرستید …. ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *