قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / کسب درآمد در منزل با کامپیوتر
کسب درآمد در منزل با کامپیوتر
کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر به چه روشهایی صورت می گیرد و آیا واقعا می توان در منزل درآمد داشت؟در ادامه به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

اصولا کسب درآمد در منزل با کامپیوتر به دو بخش اساسی تقسیم می شود:

  1. کسب درآمد از اینترنت
  2. کسب درآمد با انجام کارهای خدماتی که با کامپیوتر میشه انجام داد و نیازی به اینترنت نیست

مورد اول شما حتما باید اینترنت داشته باشید و مشتریان شما می تونن هر کسی در هر جای ایران و جهان باشند اما در مورد دوم نیازی به داشتن اینترنت نیست اما محدوده مشتریانتون خیلی کم میشه و به همشهریان و هم محله ای هاتون محدود میشه.بنابراین اگر قصد دارید تو منزل درآمد داشته باشید برید سراغ مورد اول و در ادامه این مقاله هم در مورد کسب درآمد در منزل با کامپیوتر و از طریق اینترنت صحبت می کنیم.

دانلود رایگان کتاب روشهای ثروت سازی با اینستاگرام

کسب درآمد از اینترنت

برای اینکه از اینترنت درآمد داشته باشید باید در معرض دید افراد قرار بگیرید.برای اینکار شما نیازمند یک کانال ارتباطی در اینترنت هستید.در حال حاضر این کانالهای ارتباطی شامل موارد زیر هستند:

  1. داشتن یک وبسایت اختصاصی یا وبلاگ و یا همکاری در فروش یک وبسایت دیگر
  2. راه اندازی کانال یا گروه تلگرام
  3. راه اندازی پیج اینستاگرام
  4. راه اندازی پیج در سایر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر و لینکدین و …

بنابراین شما می تونید یا خودتون یک سایت راه اندازی کنید و شروع کنید به گذاشتن محصول و محتوا و روی بهینه سازی سایتتون برای موتورهای جستجو (SEO) کار کنید تا دیده بشید و به درآمد برسید که پیشنهاد من هم همینه،یا اینکه می تونید تو خونه با سایتهای همکاری فروش همکاری کنید و برای یک سایت دیگه محصول بفروشید و ازشون پورسانت بگیرید که زیاد پیشنهاد نمی کنم این مورد رو.این دیگه بستگی به خودتون داره.

اگر هم تمایلی به راه اندازی سایت و وبلاگ ندارید می تونید تو تلگرام یک کانال ایجاد کنید یا تو اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی یک پیج ایجاد کنید و محصولاتتون رو بفروشید.

خب تا اینجا همه چی خیلی ساده بود:

  1. راه اندازی یک سایت و یا عضویت در یک سیستم همکاری فروش یا راه اندازی کانال و پیج
  2. فروش محصول و کسب درآمد
  3. رسیدن به اهداف و رویاها

اما شما تنها زمانی به هدف نهایی و رویاهاتون از طریق فعالیت در اینترنت می رسید که اینکار رو اصولی انجام بدید.اگر اصول و قواعد مربوط به کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابی اینترنتی رو اصولی انجام بدید و با توجه به هزارن کتاب و مقاله و دوره های آموزشی اون در جهان این کسب و کار رو انجام بدید به درآمد خیلی زیادی می رسید چرا که مشتریان شما تنها همشریان و مردمی که تو کوچه و محله شما وجود دارند نیستند بلکه یک کشور و کلا تمام دنیا می تونن محصول و خدمات شما رو ببینن و زمانی هم که رتبه سایتتون بره بالا یا فالورهای پیج و کانالتون افزایش پیدا کنه حسابی می تونید بفروشید و فروش زیاد هم مساوی با درآمد بیشتر و درآمد بیشتر یعنی موفقیت بیشتر در این کسب و کار.

از نظر من که ۱۰ ساله فروش اینترنتی دارم باید عرض کنم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی دقیقا مثل یک عمل جراحی قلب می مونه.یعنی شما ابتدا باید پزشکی بخونید و یاد بگیرید که چجوری میشه عمل قلب رو انجام داد و بعد از اینکه یاد گرفتید میرید سراغ جراحی قلب و نمی تونید بدون مهارت و دانش عمل قلب انجام بدید چرا که باعث مرگ انسانها می شید.دقیقا کسب و کار اینترنتی هم به همین شکل هستش اگر اصول و قواعدشو بلد نباشید باعث مرگ رویاها و آرزوهاتون میشید و نمی تونید تو این حرفه موفق بشید.به خصوص تو این روزها که اکثر مردم خریدهاشون رو به صورت اینترنتی انجام میدن تنها کسانی تو فروش اینترنتی و درآمد از اینترنت موفق هستند که اصولی تر عمل می کنند.

بنابراین میشه مراحل کسب درآمد از اینترنت رو به مراحل زیر تقسیم کرد:

  1. آموزش و یادگیری مهارتهای کسب درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی
  2. راه اندازی یک سایت اختصاصی یا راه اندازی کانال تلگرام و اینستاگرام برای معرفی محصولات و خدمات
  3. تولید محتوا و ارائه مطالب مفید و کارشناسی کسب و کارتان برای مخاطبین
  4. فروش محصول و خدمات
  5. تبلیغات برای گسترش کسب و کارتان
  6. ارائه ایده های خلاقانه برای بازدید بیشتر
  7. آپدیت مداوم سایت یا پیج یا کنال تلگرام
  8. ادامه فرایند یادگیری و به روز رسانی دانش و آموخته هایتان
  9. ارتباط با مشتریانی که محصولات و خدمات ما را خریده اند
  10. به روزرسانی مطالب و محتوای کسب و کارتان
  11. فروش بیشتر و بیشتر
  12. ادامه فرآیند آموزش
  13. اعمال مطالبی که می آموزید روی کسب و کار اینترنتی تان
  14. فروش بیشتر و بیشتر

و….

همانطور که دربالا مشاهده می فرمایید شما همیشه باید خودتان را برای فروش بیشتر از لحاظ علمی به روز رسانی کنید و دلیل آن هم این است که تکنیک ها و علوم تجارت الکترونیک و علوم مربوط به اینترنت و تکنولوژی های وابسته به آن هر روز در حال رشد و پیشرفت هستند و قاعدتا این پیشرفت روی استراتژی های کسب و کارهای وابسته با اینترنت نیز تاثیر می گذارند.

ادامه دارد

درباره ی محمد عرفانی زاده

مدرس کسب و کار آنلاین و علوم مبتنی بر دانش کامپیوتر و IT مدیر سایت بزرگ عرفانی زاده و بر این باورم تولید محتوای آموزشی در زمینه تجارت الکترونیک می تواند خیلی ارزان تر از تعرفه های موجود،در اختیار عموم قرار گیرد

2 دیدگاه

  1. سلام. متاسفانه لینک دانلود کتاب رایگان الکترونیکی برای من ارسال نشده. لطف کنید برام ارسال کنید. ممنون

  2. ? سلام. تشکر بابت مطلب خوبتون، منم با شما موافقم، چندتا پروژه دورکاری داشتم که به فریلنسر های سایت خدمات یاب سپردمشون و بخوبی انجامش دادن.
    به نظرم فریلنسری هم درآمدش خوبه!
    گفتم تجربه ام رو با دوستان در میون بزارم. بازم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *