قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / آموزش تلگرام / آموزش کسب و کار با تلگرام-تبادل لینک تلگرام-جلسه پنجم
آموزش کسب درآمد از طریق تلگرام
آموزش اپلیکیشن تلگرام

آموزش کسب و کار با تلگرام-تبادل لینک تلگرام-جلسه پنجم

تبادل لینک تلگرام رایگان یا پولی؟

در این جلسه به روشهای افزایش ممبر در کانال به صورت رایگان می پردازیم.

آموزش تبادل لینک تلگرام در عرفانی زاده

همانطور که در جلسه دوم نیز بیان شد شما تا ۲۰۰ نفر را می توانید به صورت مستقیم وارد کانال کنید آن هم فقط کسانی که شماره تماس شما را ذخیره داشته باشند!در ضمن ۲۰۰ نفر تعداد بسیار کمی است و نمی تواند برای کانال شما زیاد درآمد داشته باشد.شما بایستی به صورت دوره ای اعضای کانالتان را افزایش دهید.بعد از اینکه ۲۰۰ نفر از مخاطبان گوشی تان را وارد نمودید و با گذاشتن هر پست مشاهده می کنید که تعداد کاربرانتان در حال کم شدن هستند مگر اینکه مطالب شما آنقدر برای مخاطبانتان جذابیت داشته باشد که آنها پستهای شما را برای بقیه فوروادر کنند.در این صورت به احتمال زیاد شما روند رو به رشدی در اعضای کانالتان خواهید داشت.اما شما با تبادل لینک تلگرام می توانید اعضای خود را افزایش دهید.در ادامه توضیح خواهیم داد چگونه می توانید با تبادل لینک تلگرام ممبرهای خود را افزایش دهید.

یکی از روشهای رایگان افزایش کالا همین نکته بالاست.یعنی شما پستهای قوی و یا محصولات جذاب با قیمتهای عالی و مناسب داشته باشید و همه را جذب کانالتان کنید.

یکی دیگر از روشها و در واقع روش متداول افزایش اعضای کانال تبادل لینک تلگرام خود با کانالهای دیگر است.

تبادل لینک تلگرام به این صورت انجام می شود که شما عضو یک گروه تبادل لینک تلگرام مرکزی یا سنتری می شوید و در ساعاتی مشخص بنر تبلیغاتی خود را ارائه می دهید سپس همه با هم بنرهای همدیگر را در کانال خود میگذارید.

متداول ترین نوع تبادل لینک تلگرام ،تبادلهای چرخشی است.به این صورت که همه در گروه تبادل،بنرهای خود را ارسال می کنند.مدیر گروه در یک کانال مجزا،بنرها را به ترتیب ارسال می چیند و در نهایت هم بنر خود را میگذارد.سپس همه وارد کانال بنرها می شوند و ابتدا بنر خود را پیدا می کنند سپس تمام بنرهای زیر بنر خود را در کانالشان فوروارد می کنند. دوباره به کانال بنرها بازگشته و این بار بنرهای بالای بنر خود را به کانالشان ارسال می کنند و تنها بنر خودشان را فوروارد نمی کنند و در نهایت هم بنر ادمین را به کانال خود فوروارد می کنند سپس در زمان اتمام تبادل همه بنرها را حذف می کنند.

مثلا اگر در یک لیست ۱۰ بنری،بنر شما ۵ امین بنر باشد باید به صورت زیر بنرها در کانالتان فوروارد شده باشند:

۴

۳

۲

۱

۱۰

۹

۸

۷

۶

حسن گروههای تبادل این است که کانال شما در روز دائم در معرض دید افراد جدید کانالهای دیگر قرار می گیرد و احتمال اینکه افراد روی لینک جوین شما کلیک کنند خیلی زیاد است.در ابتدای امر که شما تعداد اعضای کمی دارید بایستی وارد گروههایی شوید که با ممبر های پایین کار می کنند و آنقدر تبادل بزنید تا به ۱۰۰۰ ممبر برسید یا در اصطلاح ۱K شوید.هر هزار نفر ۱ K محسوب می شود.در اینصورت می توانید با کانالهای بزرگتر تبادل کنید.

سعی کنید تا جایی که امکان دارد سراغ ممبر فیک نروید.ممبر های فیک ممبرهایی هستند که غیر فعال هستند و صرفا جهت افزایش کانال به کار می روند.افرادی هستند که در فضای مجازی این نوع ممبرها را بعضا با قیمتهای خیلی کمی می فروشند.وجود این ممبرها باعث می شود تبادلات به صورت واقعی صورت نگیرد و افرادی که ممبر واقعی دارند در تبادلات ضرر کنند.

همچنین مسئله مهمی که در تبادل باید رعایت کنید این است که در روز سعی کنید بیشتر از ۲ بار تبادل نداشته باشید و در ساعات پر بازدید چون عصر و اواخر شب شرکت کنید و سعی کنید در گروههای تبادلی شرکت کنید که تعداد بنرها زیاد نباشد.هر چه لیست بنرها بیشتر باشد ممکن است که ریزش شما هم بیشتر شود.بهترین گزینه برای تبادل ۵ بنر می باشد که متاسفانه در گروههای تبادل همیشه بیشتر از این انجام می شود.

سعی کنید در چند گروه تبادل متفاوت عضو شوید و هر بار در تبادل یکی از گروهها شرکت کنید و همیشه در یک گروه تبادل نزنید چرا که باعث می شود همیشه در کانالهای افرادی ثابت قرار بگیرید و مسلما برای اعضای کانالشان تکراری شوید.

همیشه در زمانهای ثابت تبادل بزنید تا به مرور زمان اعضای شما به این مسئله عادت کنند که شما به صورت مرتب در زمانهای مشخص تبادل میزنید اما اگر هر روز در یک تایم نا مشخص تبادل بزنید باعث آزردگی اعضا شده و در نهایت سبب ریزش می گردد.

یکی دیگر از انواع تبادلات، تبادلات تکی می باشد.به این صورت که شما فقط با یک نفر تبادل می زنید.سعی کنید قبل از تبادل از فرد تگ کانالش را بگیرید و تعداد اعضا و نمایش پستها را چک کنید و مطمئن شوید فرد اعضای فیک ندارد.

برای اینکه بفهمید چه کانالهایی اعضای فیک دارند کافیست یه نگاهی به تعداد اعضا و نمایش آخرین پستها بیاندازید.برای مثال اگر کسی ۵ کا ممبر دارد اما پستهای دیروز و امروزش فقط ۲۵۰ بازدید داشته است قطعا ممبر فیک دارد.گاهی اوقات هم بعضی از افراد پستهایشان را آنقدر در گروهها متفاوت فوروارد می کنند تا نمایش پست بالا رود و ممکن است فکر کنید که تعداد نمایش پستها هم واقعی است.بنابراین باید خیلی دقت کنید با چه کسی تبادل می زنید.

در تبادلات تکی هیچگاه بر اساس بازدید بنر نگیرید.یعنی اگر فرد به شما گفت تبادل تکی بزنیم تا ۱۰۰۰ بازدید،اصلا قبول نکنید چرا که قطعا فرد بنر شما را آنقدر در گروهها و سوپر گروههای متفاوت فوروارد می کند تا بازدید بنر شما بالا رود.همیشه بر اساس زمان تبادل بزنید.مثلا تا ۲ ساعت بنر آخر.حتما مشخص کنید بنر شما بنر آخر باشد به این منظورکه بعد از تبادل با شما با کسی تبادل نزند و متقابلا شما هم نیز بنر او را آخرین بنر قرار دهید.

نوعی دیگر از تبادلات،تبادلات لیستی می باشد.این نوع تبادل ساده ترین نوع تبادل است به این صورت که لیست همه کانالها با یک توضیح کوتاه در یک پست قرار می گیرد و همه کسانی که کانالشان در لیست است باید این لیست را در کانال خود فوروارد کنند.

راه دیگری که در افزایش کانال شما می تواند خیلی موثر باشد این است که اگر دوست ندارید مدام در کانالتان بنر و تبادل بگذارید خودتان گروه تبادل سنتری ایجاد کنید.البته اینکار نیازمند زمان و حوصله زیادی می باشد.به این صورت که یک گروه بزنید و گروه خود را در گروهها مختلف تبلیغ کنید و یا در سایتهایی که به صورت رایگان لینک گروه شما را میگذارند عضو شوید و از این طریق ادمین های کانال جمع کنید.شما با ۱۵ نفر هم می توانید تبادل چرخشی راه بندازید.کافیست یک زمان تبادل مشخص کنید مثلا ۲۳ الی ۱۰ صبح فردا.سپس از همه بخواهید بنر های خودشان را بدهند.برای بنر گیری هم تایم مشخص داشته باشید برای مثال اگر تبادل ساعت ۲۳ شروع می شود شما نهایتا تا ساعت ۲۲:۳۰ بنر بگیرید.بعد از اینکه همه بنرها را دادند شروع کنید به چیدن بنرها در یک کانال مجزا.احتمالا بنرهایی که ارسال می شود دارای اعضای متفاوت هستند.مثلا ممکن است کانالی ۱کا باشد و کانالی دیگر ۵ کا.بنابراین شما باید هر کا را در یک طبقه قرار دهید.مثلا طبقه اول کانالهای ۱ و ۲ کا.طبقه دوم بنرهای ۳ و ۴ کا و بنرهای بالای ۵ کا هم یک طبقه داشته باشند.سپس برای هر طبقه یک کانال بسازید و نام کانال را طبقه آن بگذارید.مثلا اسم کانال را بگذارید طبقه ۱ یا ۱ و ۲ کا.

سپس هر بنر را به ترتیب ارسال در کانال مخصوص خود ارسال کنید و در نهایت هم بنر کانال خود را بگذارید و از همه بخواهید بنر شما را در ابتدا یا انتهای ارسالها بگذارند.

در نهایت هم بعد از ۱۵ دقیقه همه کانالها را چک کنید تا همه بنرهای همدیگر را گذاشته باشند و اگر در این بین کسی بنر دیگران را نگذاشته باشد بنرش را ریپلای کنید و از همه بخواهید بنرش را از کانالشان حذف کنند.

اگر هم کسی چند بار مرتکب این عمل شد او را از گروه حذف کنید چرا که قصد سو استفاده دارد.سعی کنید با ادبیات خیلی محترمانه با همه اعضا برخورد کنید تا حرف شنوی گروه از شما نیز زیاد شود البته یادتان باشد در حین ادب کاملا مقتدرانه گروه را مدیریت کنید.

در ادامه به تبلیغات پولی کانال می پردازیم

[ratings]

درباره ی محمد عرفانی زاده

مدرس کسب و کار آنلاین و علوم مبتنی بر دانش کامپیوتر و IT مدیر سایت بزرگ عرفانی زاده و بر این باورم تولید محتوای آموزشی در زمینه تجارت الکترونیک می تواند خیلی ارزان تر از تعرفه های موجود،در اختیار عموم قرار گیرد

مطلب پیشنهادی

کسب و کار اینترنتی چیست ؟

کسب و کار اینترنتی چیست ؟ کسب و کار اینترنتی همانطور که از نامش پیداست …

2 دیدگاه

  1. سلام
    چطوری می توان ۲۰۰ نفر اول را به عنوان یک ممبر عادی وارد کرد؟

    telegram.me/chizme

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *